вівторок, 7 березня 2017 р.

Математична шкільна освіта у розрізі ЗНО

Мене звати Тетяна, і більше ніж 5 років я займаюся підготовкою до стандартизованих тестів з математики. Кожен тест, до якого я готую, спробувала на собі.
Я тричі складала GMAT, доки не дішла до омріяних 730 (Math 51)складала GRE Subject Math 860 (90%)двічі складала ЗНО (2014 та 2016 рік) на 200 балів, та навіть у цьому роцісклала SAT, де набрала 800 з 800 за математику.
Сьогодні я хочу поділитися своїми враженнями про математичну освіту звичайної дитини в розрізі ЗНО. Про олімпіадний рух ви можете дізнатися усі останні новини тут, або ж запросити на чашку кави найбільшого ентузіаста в цій сфері – Богдана Рубльова.
Чому саме ЗНО, ви мене спитаєте? Поки в нас ще не було досліджень PISA, тому, по суті, єдиним об'єктивним інструментом виміру залишку знань усіх учнів після школи залишається ЗНО. Тож давайте разом спробуємо проаналізувати результати випускників 2016 року, в тому числі використовуючи офіційний звіт УЦОЯО.

Немає коментарів:

Дописати коментар